Wil jij graag een klanttevredenheidsonderzoek uitzetten? Ga dan in zee met Integron. Dit gespecialiseerde bedrijf heeft ruim 25 jaar ervaring omtrent het opzetten en uitvoeren van een klanttevredenheidsonderzoek voor diverse soorten organisaties in de B2B-branche. Daarnaast beschikken zij over de grootste NPS Benchmark van Nederland en weten zij precies welke vragen je moet stellen om de juiste informatie te achterhalen. Maar wat zijn nu precies de doelen voor een klanttevredenheidsonderzoek? Achterhaal de juiste informatie dankzij een doelgericht onderzoekDoor het opzetten en uitvoeren van een klanttevredenheidsonderzoek, krijg je inzicht in diverse aspecten. Daarbij houdt u natuurlijk altijd een bepaald doel voor ogen. Dit doel verschilt uiteraard per bedrijf. Is het bijvoorbeeld uw doel om klanten te behouden of wilt u juist uw klantenbestand laten groeien? Misschien wilt u wel uw dienstverlening verbeteren, aan klantwaarde werken of de interne organisatie klant bewuster maken. Wat jouw doel ook is. Integron helpt jou met het opstellen van een klanttevredenheidsonderzoek op maat zodat je jouw doel haalt. Je leert hierdoor meer over de verwachtingen van jouw klanten, ontdekt hoe tevreden ze zijn over jouw dienstverlening en hoe loyaal de klanten zijn tegenover jouw organisatie. Wat zijn de redenen dat je een klanttevredenheidsonderzoek wilt opzetten binnen jouw organisatie? Dit bedrijf geeft je meer inzicht in welke vragen je moet achterhalen om precies jouw doelen te bereiken. Plan een afspraak inIntegron, gevestigd in Rotterdam, is het onderzoeksbureau dat graag met je om tafel gaat om jouw doelstellingen duidelijk in kaart te brengen. Sinds 1993 is Integron hét toonaangevende onderzoeksbureau voor klant- en medewerkersonderzoek en ze helpen om klantretentie en werkgeluk te verhogen. Zij geven antwoord op de vraag hoe jij klanten aan je bindt en aan hun verwachtingen voldoet. Ben je geïnteresseerd in een klanttevredenheidsonderzoek? Neem dan eenvoudig contact met hen op of vraag een demo aan. |